pátek 21. června 2013

Omluva za prodlení

Zdravím čtenáře i koukače obrázků,

omlouvám se všem, že ani v druhé polovině června nejsem aktivní, ale semlelo se pár záležitostí, díky nimž budu ready až v červenci.
Jednak mně jedna čarodějnice zrzavá dost otravuje život zkouškou z účetnictví, a jednak definitivně a navždy odešel můj drahý bílý IT spolupracovník, přičemž jsem sice chytrá že zálohuji (občas), ale přišla jsem o veškeré chytré internetové záložky (no dobře, tak zas tak chytrá nejsem). Takový drobný detail jsem holt opomněla.
Až se vrátím (a se mnou přijde zákon), tak Vám povím o znovuobjevené závislosti na olivách, o tom, jak jsem konečně našla to správné domácí těsto na pizzu, o tom jak jsem začala chodit na staronové farmářské trhy a spoustě dalších věcí.

Mějte se a užívejte posledních paprsků :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každou reakci. :)