pátek 17. ledna 2014

Peter´s burger pub - chlapská hospoda s (ne)chlapským hamburgerem

Celkem lehko podlehnete burgerové mánii, věřte mi.
Jako kuře neopeřené jsem si dopřávala ,,hamburgera" za 30 Kč se vším všudy u okýnka na náměstí v Holomóci a myslela jsem, jak je to cool. Dneska bych si ho objednala asi jedině v případě hladomoru, páč ani nechci přemýšlet nad tím, co že to bylo nemaso uvnitř.

I když burger není nic moc dietního, dá se občas udělat kompromis a pokud si k tomu neobjednáte chips či hranole, obětujete polovinu housky, nevidím důvod říct ne.

Do Peter´s burger pubu v Karlíně (Praha 8, Pernerova 32/10) jsme se měly vydat už v prosinci, nakonec jsem byla ráda aspoň za leden. Jestliže hledáte chlapskou hospodu, je to pravé místo pro Vás.


Musím pochválit spolupráci restaurace s českými a malými dodavateli surovin - je to rozhodně poznat na chuti.

Interiér 



Nejsem designér, takže krátce: příjemný, stroze jednoduchý, převážně dřevo a sem tam čalouněná křesílka, mírné retro, kredenc prababičky, stolky z šicích strojů..žádné ofrky.
Šílená emerická hudba - asi nějaký autentiše rock, škoda...

Co nechápu, je ta bordel mamá v prezentační fotkách restaurace - pokud si vedení myslí, že ta propagace je bůh ví jak seksi, začněme se bát.. 
Více zde .


zdroj: burgerpub.cz


 zdroj: burgerpub.cz

Obsluha


Převážně mladá, akční, někdy trochu unavená a uhoněná, ale vesměs ok, zájem o zákazníka stálý, menší mezera ve znalosti nabídky vína.
Chardonay doporučuji, Lambrusco lejte z oken..


Jídlo a pití


Po náročném pracovním dni to prostě musí být maso, takže jsem se rovnou vzdala cizrnového burgeru a rozhodovala se mezi proutníkem a klasikem - a protože se pohybuju tak někde na hraně, držela jsem se tentokrát při zemi a zvolila Klasika za 106,- Kč, ale za to se steakovými hranolky za 45,- Kč..
Výsledek vidíte zde:




Hovězí štavnaté, středně propečené (spíš víc než míň), nakládané okurky, domácí výborná majonéza, opečená slanina, rajče a červená cibule - jediné mínus bych dala salátu, protože na koncích už značil známky nečerstvosti - fujky, příště zkontrolovat prosím!!

Pětihvězdu dávám za zelný salátek..

Hranolky pro mne byly málo dodělané a tvrdkavé - uzenou sůl jsem tedy absolutně nepostřehla, takže z vlastní invence jsem je kropila stolní solničkou ostošest..

Dál máte na výběr wrapy, steaky, nějaké ty salátky a křídla.

Oceňuju nabídku domácích limonád a shaků a velmi se mi líbí místní šálky, z nichž si můžete vychutnat svůj čaj sympatickým retro způsobem..





Při druhé návštěvě jsem byla taktéž více či méně spokojená -  musím však vytknout českou prasárničku - do svařeného vína se prostě mletá skořice nedává!!! a kompotovaná jahoda byla zbytečná..




Jako další v pořadí jsem si dala již zmíněného Proutníka za 155,- Kč - tentokrát se mě však obsluha na propečení masa vůbec nezeptala a dostala jsem karboš well done, za což musím dát palec dolů.
Chuťově nebyl špatný, ale čekala jsem víc - burger obsahoval hovězí, chuťově skvělý kozí sýr, příliš roztečené kaštanové pyré a bohužel jen jeden, za to však centimetrový plátek řepy - měla jsem pocit, že to kuchař mírně odfláknul..



Můj společník zvolil Farmáře, což je vlastně burger, ale po studenu (dle mě škoda)  protože místo mletého masa jsou v něm chlazené plátky roastbeefu s křenovou riccotou a červenou cibulí - ačkoliv jsme byly obsluhou upozorněni, že je to něco mírně jiného, co by člověk pro testing neudělal.
Na mě Farmer (i když poctivý) za 148,- Kč teda nezapůsobil..




Závěr


 Místo doporučuju rezervovat, občas tam bývá natřískáno. Až budu v Karlíně, vím kam na burger, ale stále je ještě co objevovat.. ani Kolumbus nezakotvil ve Venezuele. :)



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každou reakci. :)