neděle 26. ledna 2014

Rychlorecenze z Karlínského přístavu - Titanic po česku

Znáte to, sobota večer, v lednici prázdno, času dost, pojďme na večeři. Ale kam?
Stačí si otevřít Luchtime, vybrat lokalitu a restauraci. Tentokrát jsem zamířila opět do Karlína a nadchnutá přímořskou tématikou, zvolila restauraci U Karlínského přístavu a musím bohužel uznat, že to bylo stejné, jako skočit přímo po hlavě do víru hladových žraloků..



zdroj: www.charlestonrestaurant.cz


U Karlínského přístavu je podnik nacházející se na Sokolovské 97/65, pár kroků od tramvaje Karlínské náměstí, na Praze 8. Údajně nová, stylová restaurace s netradičním interiérem - netradiční je poněkud nadsazený výraz, ale dobře, má to jakš takš nápad.

Prostředí


Obezřetnost si však vyžaduje termín ,,restaurace je klimatizovaná" - což ve výsledku znamená, že je kuřácká a že se známému odéru v žádném případě nevyhnete.
No a pokud by se Vám to nějakým záhadný způsobem podařilo, budete stejně ,,vonět" jako smažená hranolka. Sotva do hospody vkročíte, praští Vás přepálený olej nejen do nosu, ale do celé hlavy. Já vím já vím, měla jsem utéct včas, ale vzhledem k pokročilé hodině a desetistupňovému mrazu, jsme to riskly.
Podnik je dvoupodlažní, avšak nebyl dostatek hostů a patro tím pádem nefungovalo - jinak klasicky dřevěný nábytek, barové i klasické stolky, sem tam nějaká dekorace typu loď, síť a vtipná hláška na zdech.
Když zavřete oko, mohl by to být příjemný podnik ale! zápach to kompletně zabil..




obě fotky zdroj: www.charlestonrestaurant.cz


Obsluha


No, tak todlencto je průšvih. Sice se můžete (hlavně dámy) pokochat roztomilým námořnickým ohozem na vzhledově sympatickém číšníkovi (nemůžu si pomoct, prostě mi připomněl striptéra, ale třeba za to může film Bez kalhot), ovšem do momentu, kdy otevře pusu.
Přivítání typu ,,támdle vzádu máte stůl, ale vyberte si kterej chcete" (aneb přece se nebudu obtěžovat tím, abych Vám ho ukázal osobně), minutu po obdržení lístků vilné přišourání s dotazem ,,Už?", úplně cizí objednávka smažáku  strčená pod čelist s debilním dotazem ,,dáte si taky?" - Vzkazuji odpověď: Never more.

Jídlo a pití


Podotýkám že jsem foťák samozřejmě měla, jenže opět bez karty, takže drazí bude muset stačit můj podrobný popis a věřte, že ani tak není oč stát.

Když jsme dostali lístky ve Velkopopovických reklamních deskách a já prolistovala prvních pár stran, tušila jsem další palec dolů. Zmateně uspořádané menu, milion položek, pirátský šleh.. stačí to?
Chtěla jsem zvolit rozpečený kozí sýr na rukole, ale nakonec si vybrala opět burger - hlad je hlad a salátu se moc nenajíte, kamarádka zvolila česnečku.
Jak to dopadlo? Burger podán do 20 minut , polévka rychlostí kulového blesku, navíc šíleně přebitá česnekem, což jen značí fakt, že nebyla čerstvá a samozřejmě ji ani nedojedla - servis v kotlíku by měl být pokutován.
Burger nedopadl líp - maličko větší spláclá verze mekáče, žádný dotaz na propečení, úplně blbě seskládaný - který kuchař hodí horké maso na plátek salátu? Levný kečup, mražené hranolky, maso jak guma. Děs běs.

Tentokrát jsme pily červené - Rulandské modré a Frankovku - pitelné patoky a to nás odradilo k další konzumaci, navrch jsem si ráno vykoledovala bolehlav, což se Vám prostě po dvou skleničkách s dobrým vínem nemůže stát.

Shrnutí


Co mám dál říct? Škoda, dobrá poloha, snad i prapůvodní koncept, avšak zmršené provedení. To bych si asi raději dala jeskynního kaloně někde v Indonésii.


Berňák i manželka jistě ocení - nebo si tím vysloužíte hospodský ban..





Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každou reakci. :)