sobota 11. ledna 2014

Sladce o palačinkách, vaflích a lívancích .. další přírůstek do knihovny


Všechno začalo tím, že jsem od Ježíška dostala tento dárek..





Kombinovaný sendvičovač byl na mém seznamu už dlouho. Dá se s ním totiž pokrýt celodenní stravovací režim, od snídaně po večeři. Cenově se pohybuje cca od 800 Kč, v základní výbavě má tři druhy výměnných plotýnek.

Osobně bych po Sencoru už nesáhla, hlavně z toho důvodu, že po necelých 14 dnech používání, i při nejvyšší opatrnosti, se mi podařilo plastovým nádobím poškrábat grilovací plotýnku, ale před Vánoci byl docela frmol a kumšt tenhle trio přístroj sehnat, takže i přesto, děkuji Ježíšku.

Nejvíc využívám právě již zmiňovanou grilovací plotýnku - na quesadillas, zapékané palačinky, tortily, velké tousty, zkoušela jsem grilovat zeleninu i maso, ale je potřeba uvědomit si, že sandwichmaker není kontaktní gril a úplně ho nedokáže nahradit, nicméně výsledky jsou obstojné a třeba kuřecí steak v něm uděláte pěkně šťavnatý.


No a když jsem po cestě ze Sportcentra na Palmovce čekala na tramvajku, mrkla jsem se i do Levných knih a tam narazila právě tento poklad..(náhoda?)




1 těsto, 100 různých receptů na sladké i slané palačinky, vafle nebo lívance. Hotová pokladnice pro přípravu víkendové snídaně.

Popravdě, všichni známe palačinky se šlehačkou, jahodami, s nutellou, nebo s marmeládou, se špenátem či ,,s kečupem", ale v životě by mě nenapadlo, že i tohle naprosto jednoduché jídlo z litého těsta může hrát královskou roli.
Receptury jsou členěny dle typu akce přípravy, ale ve výsledku na tom nezáleží.
Já si pořídila samolepící bločky z Office Depot a každý, který se mi líbil, jsem si barevně označila.. musím říct, že je to dost funkční metoda a budu v ní pokračovat. Už žádné křížky v rožcích. :D

Texty jsou srozumitelné, psané krok po kroku, doplněné krásnými fotkami, najdete zde i popis surovin, různé typy a rady, jak si výsledek přizpůsobit vlastní chuti.








Malá ukázka..









¨

Pokud jste palačinkový fandové, neváhejte. Aktuálně k sehnání v Levných knihách za 99 Kč.


2 komentáře:

Děkuji za každou reakci. :)