pondělí 7. ledna 2013

Dog´s bollog´s burger

Jelikož nejsem moc extra pařící typ a na disko nebo řekněme do klubů se moc často nevydávám (to ovšem neznamená, že nemám ráda zábavu :D), byla má sobotní cesta do pražského klubu Dog´s Bollog´s spíše náhodou.
Předem bych chtěla podotknout, že nejsem žádný foodrecenzent, ale píšu o tom, kde mi chutná a kde je to dle mého propadák. A hlavně proto, že nevydělávám tak lehce, abych si mohla dovolit platit za podivné šmakulády jež nám s takovou oblibou servírují české hospody (díky pane Vaňku!).

Bar jako takový ujde (byli jsme na Andělu), ten vstup sice nic extra, už při otevření dveří mě do nosu praštil odeér cigaret ( pro představu, nikdy jsem nekouřila a ani nezačnu a kuřáky překousávám jen se sebezapřením, ale to je jejich věc..). Sešli jsme po dřevěných schůdcích a zamířili si to k velkému stolu s Life Table obrazovkou (do té doby jsem o jejich existenci neslyšela), což bylo příjemné a zábavné překvápko(zavoláte si číšníka, zahrajete pexeso a chatujete s jinými stoly. Prostory nenadchnou, neurazí - červené cihly a oblouky jsou asi českou klasikou. Byli jsme tam od 20.00 s úmyslem popít, pojíst a pokecat, nikoli pařit. Do deseti p.m. to bylo fajn, pak nás přeřvala hudba, načež jsme klub o jednácté opustili.
Ale k občerstvení.

Pilo se Mojito, pivo Hoegaarden a víno.

1. Mojito

- od mého barmanského kurzu, kde nás pěkně cepovali ve výcviku, si prostě nemůžu pomoct, ale dobré Mojito jsem nepila.
Tady mě za prvé zarazilo to, že mi číšnice donesla sklenici s kopcem ledové tříšti (což Vám dalo na výběr buď to, že si pití při pokusu o zamíchání vylijete, nebo prostě počkáte, až se rozpustí.. podle mě totální blbost - drink by měl být nápaditý, ale čistý a ne z jeho konzumace dělat čekání na Godota).
Za druhé limety nebyly ani vymačkané a cukr pouze v horní části sklenice, nepromíchaný, čímž jaksi chuti mojita nemůžete dosáhnout.
Máta byla dle mého ok.
K drinku nebyla podaná ani delší plastová (kovovou jsem nečekala) lžička - tudíž jakákoliv dodatečná operace, nemožná.
Servis a chuť drinku - za 4 (a to jsem ještě hodná).

Pivo Hoergaarden

- asi fajn, osobně mám radši piva černá, nebo ovocná (všecky ty přeslazené pokusy o Radlery v supermarketu nepočítám), chuť pomeranče nebyla moc znát, ale koriandr ano. Více si o tomto pivu můžete přečíst zde http://pivnirecenze.cz/577-recenze-hoegaarden, cena v baru (se sobotní příplatkem za 0,5l) 49Kč.

Víno - Chardonnay Antarés (Chille), bílé, suché

- osobně preferuji vína opravdu suchá, ale ne kyselá (Sylvánské zelené, Tramín). Tohle víno (rozlévané) bylo velmi navoněné, až sladké, takže k pocucávání pro ,,chudší" studentky ideální. Nezaručuji však, že po pár skleničkách nebudete mít bolehlav.
Cena vína se pohybuje kolem 7 Eur (175 Kč), cena za sklenici v baru je 45Kč).

Hovězí burger se třemi druhy omáček a domácím pečivem a hranole.


Ps: omluva za kvalitu fotografie,
ale jako správný začátečník, jsem foťák nechala doma.

Ten mohu jen doporučit a chválím. Maso bylo šťavnaté, dobře propečené i ochucené, žádná výrazná chuť se tam netloukla. Houska akorát křupavá a hlavně, pro mě velká porce. (na webu baru je 200g). V burgru 2 plná kolečka červené cibule, salát (hlávkový) a 3 plátky sterilované okurky a rajčat.
Co mě nadchlo ale hodně byly omáčky (na můj vkus to množství mohlo být větší), ale nemusíte se bát, že Vám dají kečup, tatarku a hořčiči či thajskou pálivou z Alberta.
Jedna omáčka byla oranžová, cítila jsem v ní cibulku a chilli, konzistencí až do pomazánky. Druhé dvě bílé, v jedné opět cibulka - čerstvá a nějaké bylinky.
Příjemná cena 119Kč.

Celkové zhodnocení:

Jednoznačné nadšení z jídla - pokud si chcete vyrazit zatrsat a přitom něco zakousnout, Dog´s bollog´s ujde .. lepší hodnocení se nechávám pro jiné. :)




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každou reakci. :)