neděle 27. ledna 2013

Jak se to dělat nemá - Sportovka Řepy

Dnešní článek je přesně o tom, jak to nemá v hospodě vypadat. Sportovka Řepy, adresou na Makovského 1179 Praha 6, se prezentuje jako ,,stylově" zrekonstruovaný komplex samostatných prostorů, obsahující sportovní restauraci s velkou kapacitou, hernu s nejnovějšími výherními automaty (Proč mě to jen navarovalo včas?), ruletou, kulečníkem, šipkami, flipry nebo dokonce fotbálkem.


Zdá se být uplně idealní na různé pařby a mejdla, prostě zábava pro všechny, sportovní přenosy nebo hra pro pány a super muzika pro dámy  (Jo, to se teda fakt jen zdá..).
S rostoucí náladou roste i hlad a to je příležitost pro naše kuchaře, kteří jsou chloubou naší restaurace čehož je důkazem s péčí připravený jídelní lístek. (Víte, co znamená pořekadlo ,,chlubit se cizím peřím?")
Návštěva začala zavánět už po výběru stolu - nefunkčním světlem - no nic, požádala jsem o novou žárovku, kterou nám slečna servírka sice donesla, ale namontovat jsme si ji museli sami. Howgh.

Co jsem čekala, ale do poslední doby vehementně odsouvala někam do zádu, byl fakt, že restaurace nemá rozdělený prostor na kuřácký a nekuřácký. Celý areál je dekorován obr tapetami na zdech, čtvercovým dřevěným barem s kovovými prvky uprostřed místnosti a barovým sezením po obvodu. Prostě takovej podnik pro ,,mládež".


Ale abych nebyla za prudéra hned na začátku, byla jsem ochotná tohle všechno přejít, přece jen, zapíjeli jsme Karla :) ale..

První průšvih byla obsluha

- nepříjemné servírky (dá se pochopit únava, ale ne naštvaný ksicht - tenhle job jsem při studiu dělala přes dva roky, ve třech státech a to co si dovolí číšníci u nás, by v zahraničí neprošlo). Slušnost tu chyběla úplně - slovíčko děkuji a prosím je snad základ ne?

Druhý průšvih bylo jídlo


- od objednávky jsme čekali 45 minut na servis (i na hranolky), navíc ta moje byla chybná (Prej toho kuchaři měli hodně, jim tam asi příště půjdu pomoct ne?)
-  jídlo bylo studené, spálené, nedodělané, tuhé

Třetí průšvih - toalety


- dokonale mi připomněly záchodky diskoték, kam jsem chodila v nácti
- špína, ucpané mísy, špatně tekoucí kohoutky, hygiena žádná
- fuj, blé a třikrát fuj, (hlavně že si hrajeme na ,,moderní podnik")
- navíc po cestě na záchody nemůžete minout odbočku na hernu, která má být,,diskrétně oddělená" a všichni známe důsledky blikajících světýlek..

A teď se vrhnu na chody.

Mexická pizza


 
- těsto bylo na můj vkus tužší, hlavně na krajích to bylo dost poznat
- sugo ok, fláknout na pizzu konzervované fazole a kukuřici je česká specialita (fazole - Mexico? uff..)
- nevím co říct na nápad dekorovat každý kus kozím rohem - mé kýčovité já ho vítá :)
- 45 cm za 215 Kč


Domácí krokety
 


Oceňuju nápad na ,,domácí" , škoda, že těsto bylo gumové.
Cena za 200g - 38 Kč.

Jerry´s barbecue burger


- chtěla jsem žebra - neměli, chtěla jsem de´luxe burger se zeleninou, ementálem, salátem a bylinkovou omáčkou - naservírovaly mi burger se slaninou, chedarem a barbecue omáčkou (grrr..) a bohužel, tenhle burger se ukázal jako ,,kardinální průser"
- žemle asi dlouho ležela v mražáku (copak je takový problém v Praze koupit čerstvé?)
- maso bylo dobře okořeněné, ale tuhé
- slanině chybělo opečení  a chedar nikdy chedar neviděl
- za cenu 104 Kč si odnesete leda tak příšerný gastro zážitek


Snad jste o víkendu dopadli lépe. :) Fajn neděli.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každou reakci. :)